Senyum

Senyum
Senyum Itu Indah

Wednesday 5 January 2011

Tu Dia, MR. Apex



Meletop sekarang nie pasal seorang pemuda yang muka ala-ala apek.
Sape yang tak kenal dengan Khairul Fahmi Che Mat??
Dia adalah penjaga gol pasukan Harimau Malaya dalam pertandingan Piala Suzuki.
Aku memang salut dengan pasukan Malaysia.
Mereka berusaha bersungguh-sungguh untuk dapatkan piala tu walaupun banyak dugaan.
Tapi ketangkasan Khairul Fahmi menjaga gol dengan baik sangat aku hormat.
Dia jaga gol tu macam dia jaga nyawa dia.
Congrats Khairul Fahmi!!!!

Mesti ada di antara gadis-gadis di Malaysia nak cari buah hati macam muka Khairul Fahmi.
Jejaka-jejaka yang ada iras-iras apex nie jaga-jaga ya.
Kamu semua bakal jadi rebutan ya.
Hahah!

Ok then, aku nak cite pasal sorang nie.
Sorang mamat yang ada muka macam apex.
Dah nama pun macam apex, mestilah putih bangat sih.
Lebih putih dari aku tu.
Fine! Aku memang jeles ok.
Aku cakap muka dia macam apex, dia tak percaya.
Hahah!!!

Aku pun tak tahu dah berapa orang aku jumpa apex looks nie
Memanglah handsome, perangai tu aku tak tahu.
Individual opinions ok.

Aku memang respect dengan Khairul Fahmi
Aku faham budak-budak sport nie macam mana
But not all okey yang teruk
Khairul Fahmi nie memang setia dengan Aimie Harmelia (elia)
Even ramai yang kejar Fahmi, but dia nak Elia je
Salutlah sama korang
Semoga cepat-cepat bernikah ye

2 comments:

TaufiqHidayah said...

aq cm taw jer mamat yg dimksudkn di sebalik crite apex nie..

LuVLYdOvE said...

erk???? x kot......