Senyum

Senyum
Senyum Itu Indah

Thursday 8 July 2010

It's Not The Last

  • Lebih dua bulan dah berlalu dan kini aku harus berjauhan dengan yang tersayang.
  • Esok, aku akan pergi. Meskipun jasad ini melangkah keluar dari pintu, namun roh tetap tinggal di dalamnya dan akan terus hidup di situ.
  • Sayang, aku akan pergi lagi. Jangan menangis. Aku sakit bila tahu itu. Aku harus lakukan semua ini, demi kita.
  • Jangan iringi langkahku ini dengan tangisanmu, aku tahu kau akan begitu walaupun kau sembunyikannya. Aku tahu.
  • Doakan aku selamat di sana, doakan kejayaanku, doakan kasih kita tetap subur hingga ke akhirnya. Aku terlalu sayang padamu walaupun aku jarang mengucapkannya.
  • Percayalah, aku sentiasa mengingatimu, selalu, dalam hati dan doaku.
  • Semakin waktu menghampiri, semakin deras air mata ini mengalir. Meskipun hati ini membentak, tapi aku tetap tabah untuk meneruskan semua ini.
  • Gurauan kita, merajuk kita, salah faham kita, tawa kita, minat kita, masa bersama kita, aku ingat itu semua. Menjadi teman tika kita berjauhan. Kau, terlalu istimewa.
  • Bersabarlah, aku akan pulang lagi. Kita akan bersama lagi. Percayalah, waktu itu akan menemani kita. InsyaALLAH
  • Aku terlalu sayang padamu Ayah, Emak, Along, Akak, Uda & Adik....

No comments: