Senyum

Senyum
Senyum Itu Indah

Thursday 15 April 2010

Sekali Lagi

Bentak naluri yang membuatkan aku ke situ
Kasihan pada jiwa yang tak bersalah
Kenapa awan gelap menahan cahaya
Suria baru sahaja mahu bersama aku

Aku tak percaya pada pelangi lagi
Puas sudah aku berteman
Tapi akhirnya kau pergi
Sengaja buat aku begini

Silap aku menghitung hari
Silap aku tafsir sendiri
Silap aku biarkan masa pergi
Silap aku buat sakit di hati

Bukan aku sengaja menjauh
Aku tak berniat merasakan iri hari
Tapi inilah hakikatnya
Cemburu meracun jiwa

Baru aku sedar segalanya
Hati ku takut sebenarnya
Tidak mahu kehilangan mu
Walau sesaat kau jauh

Kerana ingin kau bahagia
Aku lepaskan semua yang aku rasa
Aku tak mahu kau rasakan sakit seperti ku
Biarkanlah kau senang begitu
Walau bidadari mencurimu
Aku rela demi bahagiamu



by :
anne alone all along

4 comments:

iman said...

...my dear fren...curi2 bca hehe...
sabar tu sbhgn dr iman...ape pun yg terjadi smstinya ade hikmahnye...jgn sskl mengeluh atau merungut...ambiklah smunye sbg satu pengajaran...Tuhan itu Maha Penyayang...xkan sskl DIA mmbebani kita dgn sst yg xmampu kita hadapi...

LuVLYdOvE said...

hati ini tidak mengeluh
hati ini tidak merungut
sedang mbuka hati utk terima keadaan dengan redha
tapi izinkan air mata ini mengurangkan kesedihan di hati

melor said...

nangis puas2,k.
jangan tahan.

nangis.
lpas tu okay, InsyaAllah.

LuVLYdOvE said...

da ngis, pastu mmg ok
tp demam............