Senyum

Senyum
Senyum Itu Indah

Sunday 4 April 2010

Selamat Ulang Tahun


"Allah selamatkan kamu"
"Allah selamatkan kamu"
"Allah selamatkan kamu sentiasa"
"Allah selamatkan kamu"

"Selamat hari jadi"
"Selamat hari jadi"
"Selamat hari jadi kamu"
"Selamat hari jadi"

"Happy birthday to you"
"Happy birthday to you"
"Happy birthday to my sweet you"
"Happy birthday to you"

Apa-apa sahaja jenis lagu yang membawa maksud hari lahir akan setiasa dinyanyikan semasa menyambut birthday party.
(maaf tak ada versi mandarin dan tamil sebab aku tak tahu sebut. huhu)

Em....
Teringat masa birthday aku tahun lepas
Thanks pada housemate aku, apai dengan zul sebab buat surprise party untuk aku
Aku memang tak sangka korang sanggup berkomplot nak kenakan aku
Dah la masa tu aku baru lepas balik dari makan malam
Sampai jew umah kene makan tepung
wawawa!!!!!
Tak ape, aku suka sangat-sangat
Atleast korang ingat birthday aku
Hehe

Em... motip aku buat entri ini adalah sebab...
Mestilah sebab ada birthday sape-sape
hehehe!!!

Pertama sekali aku nak ucapkan
"Selamat Hari Lahir"
Kepada Encik Md. Nor bin Dollah
a.k.a ayah saya...
Birthday yang ke-55 tahun pada 2 April 2010
Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki
Semoga ceria selalu
Semoga sentiasa berada di dalam lindungan ALLAH SWT
SAYANG AYAH!!!!!

Kedua buat dia yang lahir pada 5 April
"Selamat Hari Lahir"
Semoga sentiasa ceria selalu
Semoga berada di dalam lindungan-NYA
Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki
Terima kasih sebab buat hana tersenyum

Ok, pada yang lain-lain jangan hampa ya
Jangan ingat hana lupa pada birthday korang
Tak lupa pun
Sentiasa ingat sebab da tulis kat dalam diari
huhu

Kepada sesiapa yang birthday dia da lepas
"Happy Belated Birthday!!!"

Kepada sesiapa yang birthday dia akan datang
"Happy Becoming Birthday!!!"

CAYUNK KORANG SEMUA

2 comments:

melor said...

mana orang pnuye hadiah???
nak hadiah.
nak hadiah.
nak hadiah.

LuVLYdOvE said...

iqa pye kn lmbt lg
hehehe