Senyum

Senyum
Senyum Itu Indah

Wednesday 16 February 2011

Removed Removed Removed

Salam..

Bismillah..

Hai!!!
Wazzap Wazzap!!!

Wah, tajuk entri xbley blah nyah.
Hoho~ Memang tak bley blah der~




Kali ini aku emo lagi ker??? Tak kot.
Bukan emo, tapi geram ya amat sangat.
Kalau difikirkan, small matter je beb hal tu.
Tapi biasalah kalau da geram nie, hal kecik bley jadi besar der~
Wa mane bley tahan.
Wa bukan ape, wa tak nak lah member-member wa (yang kenal dan tak kenal) kat tampat wa belajar sekarang nie jadi mangsa.
Cian la kat diorang (girl) nanti terkena macam wa
Wa bukan anti lelaki ye, wa pun ramai kawan lelaki
But, 'that guy' nie macam gula-gula noksss
Mulut manis..... Take care la konon

Seb bek la 'that guy' bukan budak tempat wa belajar
Kalau tak, memang wa da wat flyers, memo dengan banner banting sume tu
Ciap wa tulis "BEWARE WITH THIS GUY, ESPECIALLY FOR GIRL"
Wa taruk gambar 'that guy' besar-besar punya

Wa tak kesah pun 'that guy' nak kawan dengan sape pon
Tu hak dia.
But, wa tak nak nanti bile 'that guy' da jumpe girl lain, dia tinggalkan girl yang da mula suka kat dia tu
Biasa la kalau da pandai mengayat
Hati pompuan nie kalau da kene panahan ngayat, mesti cair macam ais
Dah la dulu kantoi dengan aku
Kalau nak cari 'geli friend' pon, cari la kat tempat len
Nie da kantoi dengan aku pon still nak cari kat tempat aku belajar
Terkial-kial nak jawab soalan aku masa kantoi tu dulu
Haha~
Da bape orang girl ntah budak dari tempat aku belajar nie sangkut dengan jerangkap samar 'that guy' nie
Ish ish ish....


 Dulu wa penah gaduh besar beb dengan 'that guy'
Sampai demam wa dibuatnya
Tu pun gara-gara dia kantoi dengan wa sebab wa dapat tau dia ade 'geli friend' kat tempat wa belajar
Dah tak tahan sangat geram, wa removed dia dari 'mukabuku' wa
Tapi wa add blek r sebab wa tengah emosional masa tu
Haha!!
But sekarang, buat kesekian kalinya, wa removed dia lagi
Hope tak nak add lagi kecuali kalau 'that guy' tu minta maaf kat wa
Kali ini wa rase puas dan lega hati

Lantak pi la sekarang nie
Wa tengok 'geli friend' dia sekarang nie pun wa da meremang bulu roma
Member wa sampai tanya nape komen-komen depa menggelikan
Yo la, member wa cakap, bf dia tak pernah nak panggil 'baby'
(Bukan sebab member wa jeles, ok)
'Baby' is just for bayi,ye ye ye
But, sori pada sesiapa yang terasa
Ye lah, cuba fikir.....
Tak kan lah buah hati pengarang jantung kesayangan nak panggil baby kot
Tu dah sama macam bayi la
Len la kalau panggil sayang ke, ok la tu
Nie 'baby', da macam gediks tahap PhD kot

Ok ok ok......
Wa pun tak rasa kehilangan 'that guy' sebab kami da lame tak contact
Last contact mase dia tanya kg I kene banjir atau tak
Tak de la plak nak tanya I sihat ke, study ok ke
Nie tanya kg wa ok ke tak
Ade ke patut?
(tak patut tak patut)
Kalau tak ok pun bukan dia bley datang tolong

Puas sudah wa melalut panjang-panjang nie
Semua nie jadi pengajaran wat wa
Sebab 'that guy' dulu tu lah wa terpaksa tolak tawaran orang lain
Cian orang tu.....
Tapi semuanya dah terlambat
Wa redha je semuanya
InsyaALLAH, ada hikmah disebalik semua ini
ALLAH tahu segala-galanya
Alhamdulillah, ALLAH da tunjukkan aku kebenaran
Alhamdulillah.. Alhamdulillah... Alhamdulillah...

Sekarang nie saya dah bahagia dengan hidup saya
Tak perlu lagi sesak-sesak nak fikir yang bukan-bukan
Tak mo nakal-nakal ye kawan-kawan
Saya ada mak tempat mengadu
Saya ada ayah yang selalu risau tentang saya
Saya ada adik-beradik yang saya rindu nak sakat-sakat
Saya ada kawan-kawan yang boleh buat saya tersenyum
Saya ada 'dia' yang sudi menjaga dan mendidik saya (yang nie ALLAH belum nak jumpakan saya dengan dia lagi)
Saya ada Kekasih hati iaitu Rasulullah s.a.w
Dan saya ada Dia iaitu ALLAH yang sentiasa memberi petunjuk kepada saya

p/s : kpd girls yg seangkatan dgn tmpt aku bljr, beware ye
@_<

No comments: