Senyum

Senyum
Senyum Itu Indah

Thursday 4 November 2010

It Is November's Birthday!!


SELAMAT ULANG TAHUN NOVEMBER!!!!

Bulan yang sangat dinanti-nantikan oleh aku dan sahabat-sahabat yang lain.
Walaupun setiap ulang tahun kelahiran bermaksud umur kita bertambah satu angka, tapi pada aku ia adalah sekadar angka.
Yang penting hati tetap muda dan matang.
>_*
Mari kita lihat insan-insan yang diraikan pada bulan November :




Ini sahabat aku kat UPSI, kos TESL
Nama beliau ialah Farid Fidaus
Beliau sangat suka pisang goreng


Ni adalah housemate aku
Nama dia Adah
Paling kurus kering kat umah


Nama beliau ialah Fariza
Rooomate aku masa aku duduk kat Kolej Zaba
Dia ambil kos Pendidikan Khas


Seorang yang sangat periang, Herina @ Ina
Awek dari Nogori Sombilan
Sangat tinggi lampai dan kurus
Sesuai jadi model


Yang nie kekanda kesayangan aku kat UPSI
Nama beliau ialah Khadijah
Kami rapat sampai ada yang cakap kami dah macam akak dan adik
Sayang Kak Ija


Jiran sebelah umah aku
Nama dia Ida Suhaila
Mak dia dengan mak aku sangat baik
Walaupun duduk sebelah umah, tapi jarang jumpa
Selalu jumpa kat facebook je


Kat gambar ini, Wati yang tengah-tengah
Dulu masa sekolah menengah, kami memang rapat bertiga
Dia baru je bertunang


Okei, Fisya yang pandang ke lensa kamera
Abaikan yang buat aksi kandid tu
Aku rapat dengan Fisya masa kami ambil kelas Teater Kreatif


Kak Ain adalah yang pakai tudung putih
Dia sangat baik
InsyaALLAH awal tahun 2011 dia akan naik pelamin
Gambar ini ambil masa sambut birthday Kak Sue


Ini pula Shaidah
Kawan yang sangat sporting
Gila-gila macam aku juga walaupun kadang-kadang garang
Tapi dia garang bertempat


Yang nie plak Hana
Paling sukar diduga, suka diam dan mendengar dari bercakap


Yang cute ini adalah Izati
Ustazah yang rock
Gila-gila juga macam aku


Sahabat lama masa di PLKN
Nama dia Athirah, tapi dia suruh panggil dia Trex
Sangat gila pada ARASHI


Liza, seorang yang lemah-lembut
Sahabat masa sekolah rendah lagi


Paling sweet berbaju putih ini ialah Adeq
Sahabat aku paling rapat masa sekolah menengah selain Wati
Aku sangat tunggu masa dia untuk bernikah dengan kawan kami iaitu Taufik


Farah adalah yang sedang buat "peace"
Dia adalah jiran selang dua buah rumah aku
Sahabat sekelas di UPSI


Yang bajet hensem ini ialah Haqeem
Aku kenal dia dari Shaidah
Budak sains sukan yang gila-gila
Selalu gaduh dengan Shaidah kat facebook


Jejaka yang sopan ini ialah Khalilullah
Beliau adalah penghuni Kampung Berop
Seorang yang boleh dikatakan pendiam

Yang kuat makan ini pula ialah Apai
Dia suka buli aku


Yang berangan nak jadi chef ini pula nama dia Nazri
Tapi dia nak orang panggil dia sebagai Remy
Tahu tak apa yang dia tengah masak tu??
Hahaha!!

No comments: