Senyum

Senyum
Senyum Itu Indah

Monday 13 December 2010

Oh... Sayangku.. Kangen Sama Kamo

Dah lebih seminggu aku berjauhan dengan dia
Dia sakit sekarang nie, aku tak tahu keadaan dia
Aku ingat perkara biasa bila dia tak sihat
Aku ingat nanti aku nak bawa dia ke hospital

Tapi malam itu, dia pengsan
Aku kelam-kabut
Aku hantar dia ke hospital
Aku ingat dia akan sihat pada hari tu juga bila doktor merawat dia
Tapi doktor tu cakap dia kena tahan wad
Balik dari hospital, aku menangis
Sedih sangat
Seperti beban menghempap aku

Hingga hari ini...
Doktor dia tak telefon aku lagi
Aku dah datang melawat dia, sekali
Tapi....
Doktor dia cakap dia belum sihat, kena tahan lagi
Sekali lagi aku menangis teresak-esak
Sampai sembab mata aku

Dah lebih seminggu dia kat hospital
Aku tak tahu aku dapat ambil dia atau tidak nanti
Sebab aku terpaksa balik ke Tanjong Malim hari ini
Dan tak tahu bila akan pulang ke kampung semula
Aku sangat sayang dia
Tanpa dia, hidup aku tidak lengkap
Aku rasa kekosongan
Ketiadaan dia menjadikan hidup aku suram
Sayang... cepat sembuh ya!

Sayang, saya rindu kamu.....

No comments: