Senyum

Senyum
Senyum Itu Indah

Tuesday 11 January 2011

Emo Time



Bismilllah....

Saat ini aku duduk di ruang tamu, Cik Nurul menemani. Tetibe je datang idea tuk update blog aku sambil mendengar lagu Dan Sebenarnya by Yuna. Wah, kembali ke zaman duduk kolej dulu. hehe~

Masa kelas jam2-5pm tadi masing-masing cecite pasal Anugerah Juara Lagu (AJL). Aku just diam jer. Well, aku no komen pasal tu ye sebab aku tak tengok langsung. Aku cume dengar malam semalam housemate aku menjerit-jerit tengok AJL tu. Ok, fine!

Tengah aku syok meniarap kat atas katil sambil layan my luvly lappy dan dengar lagu-lagu yang agak slow, sorang housemate datang.
"Hana ok tak nie?"
Aku agak terperanjat dengan soalan tu
"Eh, ok je. Tak ade pape pn"
"Betol??"
"Betol..."
Fine, itu je jawapan aku, ringkas.

Pasal kat kelas tu, member aku terkuzat sebab aku tak tengok AJL. Hahha!!!
Jawapan aku ringkas je, "Ntah le"
So, oleh kerana aku tak tengok, tak ade la banyak sangat topik nak dibincangkan pasal AJL tu.
Member baik ni boleh cakap aku tak tengok sebab Aizat Amdan tak ade.
Em... maybe kot. huhu~

Lately aku memang emo, aku pun tak tahu la kenapa.
Aku banyak habiskan masa bersendiri, dengar lagu jiwang-jiwang.
Haha!! macam orang tengah frust bercinta pulak aku ni
Oppssss..... no komen, u know it.

Actually, many things that I must to think.
Hurm.......
Now, got migrine, can't run my brain faster.
huhu~

Em.... rasa macam nak balik kampung jumpe family
Rasa nak peluk mak erat-erat sampai mak lemas
Mak... miss u...
Kalau aku ade masalah atau tak tenteram, aku mesti nak cari mak
Nanti aku akan cakap macam nie kat mak aku
"Mak, orang nak masuk balik dalam perut mak boleh tak??"
"Dah tak muat dah adik nak masuk dalam perut mak"
Huk huk huk....
Emo lagi.....

Aku dilamun cinta???
Uppssss...... biarlah rahsia okei
Ramai yang cakap kalau emo nie masti sebab ade kait mengait dengan cinta
Erm... no komen
Sebab emo nie gak la aku boleh mimpi yang aku bernikah dan dah ade baby
Wah, dahsyat tol tamparan emo nie
huhu~

Time ini la aku nak emo emo tau
Nanti bile aku dah busy memanjang, tak adenye aku nak emo ni
Cume aku akan rase penat dan tertekan
Paling best bile dapat migrine sejibik
Hah!! Hamek kau
Dush! Dush! Dush!

Okei..
Pada sesiape yang tengah emo macam aku, meh layan lagu Yuna
Yippie~
Don't worry kei, everything is just fine
Even hati kite tak tenang
Em.... selalunya instinct aku nie tepat
Kalau da emo macam nie, masti ade something happen yang aku tak tahu
Ok, tak mengapa, just for get it for a while
Berperasangka baik saje ye.

Love u all my darling @_<

4 comments:

TaufiqHidayah said...

xmau emo2 ok..:)

LuVLYdOvE said...

baik!!!!!
cmne nk ilangkn emo nie????

Anonymous said...

hahaha klaka lar pasal abg yg hana jumpa tu . eh ! nape xknl jer . bley dpt diskaun naeq bas .

LuVLYdOvE said...

yaya, ape kes. krg dia duk syok kt kami mcm mne?? hahha!!!