Senyum

Senyum
Senyum Itu Indah

Monday 23 November 2009

My Bufday



Tiada yang lebih mengembirakan hati bila dapat sambut ulang tahun kelahiran dengan orang yang tersayang. Walaupun tarikh keramat 14 November itu aku tak dapat sambut dengan family tercinta kerana dek final exam, aku still lagi boleh dapat sambut dengan orang yang tersayang (housemate, member dan dot dot dot). Terima kasih kat housemate aku dan dua orang lagi member aku kerana buat surprise birthday party untuk aku walaupun aku terpaksa telan tepung yang diorang baling kat aku. huhu. Apa yang penting, aku hargai apa yang diorang dah buat untuk aku. Now, sekali lagi aku sambut birthday aku di rumah family even dah terlewat. Terima kasih kepada buah hati abang aku yang bagi hadiah kek coklat yang sedap itu. huhu.

No comments: