Senyum

Senyum
Senyum Itu Indah

Monday, 4 January 2010

Saya dan Dia

Dulu saya tak kenal dia
Dia tak kenal saya
Bila dah kenal, buat biasa je
Saya selalu kacau dia
Dia selalu kacau saya
Dia popular tapi saya tak popular
Kadang-kadang saya tahu sikit
Dia tahu banyak
Kadang-kadang saya tahu banyak
Dia tahu sikit
Saya tengok dia
Dia tenung saya
Saya malu dia buat macam itu
Tapi dia tak malu buat macam itu
Saya simpan dalam hati aje
Tak tahu dia dah lama simpan juga
Bila saya serius
Dia main-main
Dia tahu saya serius
Tapi dia buat tak tahu
Dulu saya jauh dari dia
Dia nak dekat dengan saya
Bila saya dah kurangkan jarak dari dia
Dia pula abaikan saya
Bila saya tak endahkan dia
Dia kata saya marah pada dia
Bila saya endahkan dia
Dia yang tak hargai saya
Bila saya dah penat
Saya tak mahu fikirkan dia
Bila saya dah lelah
Saya nak lupakan dia
Bila saya tak mahu fikirkan dia
Bila saya nak lupakan dia
Dia pula muncul depan mata
Bila ada yang nak rembat saya
Dia kelam kabut nak sorokkan saya
Bila tak ada siapa yang nak curi saya
Dia tak ingat pada saya
Saya faham dia
Tapi dia tak faham saya
Dia nak saya faham dia
Tapi dia tak nak faham saya
Dia suka saya macam mana
Saya pun tak tahu
Tapi inilah diri saya
Jangan cuba ubah saya
Sebab inilah diri saya

2 comments:

nurul said...

nice... tp sedih... bicara awk berirama, sy suke bace... byk luahan awk sedih2 je... sy x tau mcm mana life awk... erm tajuk blog pun sepi...`sy & dia' uaresoinlove... am i rite?

LuVLYdOvE said...

in love??? hurm... xtau r cmne status yg sebenar.